Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 22 maj 2008

Måste det blåsa???

Hejsan!
Nu tycker jag att det ska komma lite värme och börja blåsa sydliga vindar! Eller.....kommer man att få gå i långkalsingarna hela sommarn?? Det känns som jag håller på att värka ihop, tror bara det är nästippen som int värker!
Har iaf fått upp mitt pyttelilla växthus, utan att klämma mej, vilket är första gången! Men jag tror alltid att jag satt ihop det fel, för det blir alltid två stänger över, men dom ska vara till stöd. Lika förvirrad varje gång! =D Så nu är mina stackars plantor ute och har klarat natten bra, sen om dom överlever är en annan femma.
Har även fått min beställning från Bakker........jag brukar int beställa därifrån för det är int alltid som plantorna överlever....men jag kunde int låta bli! Köpt hängfushior som heter Voodoo, ceriese och svart, bara namnet!!! Sen liljor som är svarta (har int alls gått på trenden att allt ska vara svart, nädå) Men jag tro dom blir läckra i rabatten. Men som sagt det gäller att få allt och överleva tills värmen kommer.

Har vart på stan i dag, det har varit hantverk uppe på fibroföreningen. OCH det håller på vara med delade känslor man går dit! Det ska bli skönt med "sommarlov" Sen får vi se om jag överlåter ledarskapet och kassan till.......ja varför int, till den som klagar mest?! Nästa torsdag är det iaf avslutning och då ska vi gå och fika.

Hörde på regionala nyheterna att det brunnit i byn där vi har stugan, så jag gick in på nätet och kollade Norran. OCH en rundloge har brunnit ner, två skotrar, en bil en diverse annat brann också upp. Undra om det är den logen vi brukar gå till, varje morgon med Kiba??? Det blir konstigt om den är borta, fast det var ju tur att det inte var ett boningshus!

Nu ska jag se "Spårlöst" ...känner mej själv totalt borta....

Byebye



Inga kommentarer: