Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 16 maj 2008

Ja herre jistanes...

inte var man/bloggen mycke värd int!
Hittade hos en kompis blogg en länk till Aftonbladet där man kunde värdera sin blogg. Vad folk hittar på egentligen!! Ja och givetvis kunde jag int låta bli, vettandesjuk som man är. Och den blev värderad till 3965:- inte mycke att hänga i julgran! Tröstrikt är väl att beräkningarna var gjorda av tränade apor som hade svårt att uppskatta det riktiga värdet........HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHA


Men om nu nån fler "vettandesjuk" människa vill testa det här så är adressen den här: http://bloggvarde.se/
Det skulle oxå gå att lägga in resultatet i bloggen.......men eftersom jag inte är en tränad apa så lyckades jag int med det!
Man får väl försöka senare OM man blir värderad högre. ;-D
Nu ska jag se om Tre Kronor lyckas slå Kanada.
Ha det!

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ja du jag var ju också tvungen att kolla - visst är man lättlurad.

Jag kom upp i en lite högre summa - förstår inte vad de värdesätter?

Men naturligtvis visade jag det för maken så han skulle sluta pika om bloggfrossa.

Kram Maud

Anonym sa...

Ja det är tur att man inte har nån blogg hihi,fast har funderat på en.
Ha en trevlig helg.
Kram Anne