Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 28 maj 2008

Klantus Fallius...igen

Ja helst skulle jag vilja svära och leva faan. ATT man INT kan hålla sej på benen!!!!!! Men det verkar vara nått som går.....igår stöp en av tjejerna i promenadgruppen, "glömde lyfta på fötterna över stenarna som låg på vägen" Hon slog upp knäet och rev sönder byxorna.
Jag såg int hundkopplet jag, som tur var stöp jag på gräsmattan och slapp hamna på plattgången, som förra gången. Men nu är jag mörbultad så det räcker och stukat handleden, igen. Och jag kan ju int skälla på hunden, hon stog ju still, det var jag som rördes! Skylla på plantorna i växthuset? För det var dit jag var på väg......nä, jag får nog ta på mej klanteriet själv!

När fibroläkaren frågade mej vad jag trodde att jag hade, svarade jag Klantus Fallius, han skrattade och sa att det var int långt ifrån! För är det nått som vi HAR så är det dålig balans!! Men jag hoppas att jag gjort mitt sista fall för i sommar iaf, för fler lär det bli, med eller utan hundkoppel (det är andra gången)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: