Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 29 september 2008

Hm......>:(


.....ja jag lägger in en till bild, så KANSKE jag blir på bättre humör!
Alltså.......varför ska det vara så jä.....svårt att komma fram till VC????????? OCH varför ska man först ringa till en växel i UMEÅ???????? INNAN "man får en tid när VC ska ringa mej"??????
Och när dom äntligen ringer....så försöker dom "bota" en per telefon, när man klart och tydligt säger att man vill ha en TID???????
Finns det folk på VC som jobbar......eller sitter alla på nått bemaningsföretag nånannanstans!?! Jag känner att jag blir int lite irriterad!
Ringde för att få en tid till sonen, han har fått eksem runt ögonen som kliar som bara den. Och det kommer och går, så nu när det ser ut som värst, tänkte vi att NU ska han på VC så dom får se HUR det ser ut. Så man int får en tid om tre månader och måste sitta och berätta hur det såg ut för tre månader sen..........och få "jamen det ser ju bra ut nu" till svar. Och sköterskan försöker bota honom per telefon och det är mej hon pratar med!!!! Jag vet int hur många gånger jag sa att han vill ha en tid.........och plötsligt fanns det en i dag!!! Men går man på högskolan så är det int bara att lämna lektion och cykla hem. Så efter många om och men, fick han en tid i morrn. Och då hette det att han skulle träffa en akutsjuksköterska........vars har distriktsköterskorna tagit vägen?
Jag inser att jag har varit för "frisk" för länge och int behövt besöka VC. Så jag har int upptäckt alla nymodigheter som dom gjort......men ska man måsta vara sjuk för att få veta sånt?? Tur är väl oxå att jag är en datanörd, för telefonnumret var ju int längre i bruk......och hinna höra vad dom säger...090785.........VA sen då???? För det är ju int alltid man står med pennan i högsta hugg. Så det blev datorn som blev räddaren i nöden! Kära gamla dator!!
Ja, så vi får se vad han får för dunderkur i morgon. Hoppas bara att han int har blivit allergisk mot våran vovve!!
Nää nu ska jag dra en repa med dammsugarn...kallad ET....sen måste jag försöka ta vara på vacker veere.....det ska visst bli regn sen i veckan. Nu har jag ju iaf får avreagera mej. =D
Ha de gött!.......jo jag ska försöka ta kort av santisen......

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka otroligt vackra höstbilder du har tagit! Jag gillar hösten och alla färgerna som kommer fram då =)
Kan hålla med om det där med att det är svårt att få kontakt med vårdcentralen... Hoppas det gick bra för din son!
...måste också tillägga att vår dammsugare heter Roger Blå. Han fick sitt namn så att Amanda inte skulle tycka att han var så skrämmande =)
Ha det bra! Kram!=)
/Lina (Annes dotter)