Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 5 september 2008

Oh kolla vad jag hittade i trädgårn!

Ett björnbär! Jag trodde int dom skulle hinna mogna i år, pga av den OTROLIGT " braiga" sommarn...*ironi* om nu nån int förstod det.
Det finns ca 10 bär till men dom hinner nog int bli klara. Men jag fick ju ett på bild iaf, så jag vet hur dom ser ut!

ÅÅÅ....björnbärskaka...tänk om jag får mer ett annat år! Har fått ett mumma-recept av sonens svärmor på en kaka i långpanna. Men jag får nog köpa frysta bär om jag ska göra den i år!
Nu blev jag sugen på kaffe och fika!
Hejsvejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOOOOW!!!!!
Äntligen!!
Visst har du ätit upp det?! Var den god?
Längtar till nästa sommar, blir säkert mycket mer.


:)
Kram och hej
Hero

Gårdsromantik sa...

Var det gott?

Kram Maud