Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 4 september 2008

Ja, då var man igång igen...

....med alla serietittande på tv! Jag lyckades på två timmar se på 4 program samtidigt, nästan! Började med en snabbtitt på tv4-sport ochLinköping-Umeå, damfotboll, sen svt2 och Söderläge, tillbax till fotbollen, JIPPI Umeå vann med 1-4! Sen blev det Idol fram till Heroes började! Jag behöver fler tv-apparater!! Tänkte som så att Idol kommer ju att hålla på ett tag så fotbollen fick gå före.
Och det jag hann se av Idol var väl det att, dom verkar snällare juryn, eller missade jag nått??? Hann få en favorit och det var tjejen som sjöng sist!


Men vilket blåsväder det är idag!! Jag och vovven har varit ut på en snabbpromenad, men fy, man blåste ju nästan av vägen!! Och.....bonden här brevid har börjat köra ut, ja dom kör väl int ut skit som för, men det loktar inge gott iaf!!

Fick ett roligt mail av min svägerska med en länk http://www.freewebs.com/hybelkroken/index.htm
kolla den!! Det är en norsk hemsida om uppfödning av.........heheheheheheehehe.......ATT man int har kommit på att göra det?!?
Nää nu ska jag vila, har börjat att packa så snått. Vi ska börja köra hem grejor till schtaan i helgen. Fast det kan hända att jag blir här en vecka till vi får se. Har iaf börjat på en lista på vad som ska hem......och jag tror vifår ta släpen!
Tjing!

Inga kommentarer: