Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 3 januari 2009

Det blev vinter!

Det blev riktigt kallt till slut! Trodde int mina ögon när jag såg på termometern igår kväll.....och då hade jag just kommit in efter att ha "skällt" på Kiba. Hon stod och tokskällde på "hästarna som red förbi".......såg int vilka som red......Det var hela -24 grader kallt ute och jag stod i t-shirt!
Ja denna vovve hon var ganska billig igår! Jag bakade en sockerkaka, frös in halva och vi tog oss en bit var till kaffet Mats och jag.
När vi sitter och ser på Stargate hör jag hur det låter egentligen ingenting från köket, men det är som med barna........är det FÖR tyst så är det nått på gång!
JO mycke riktigt, en halv sockerkaka försvann i et nafs i nåns mage!!!! >:@
Jag sa att jag HOPPAS du får RIKTIGT ont i magen nu!!!
Jäkla hund!
Idag har det int varit lika kallt, men lite blåsigt istället. Har varit ute och gått på skoterspåret....tack o lov för skoterspår! Man kan ju nästan gå varsom helst då! Och nu har det ju varit både tö och frusit så dom är lika perfekta som förr i tiden......fniss....
Det har varit nåra år som det int har gått att köra skoter och int heller att gå på dom, man hamnade nere på marken!
Har suttit och sett på Tour de Skii, och Anna Haag åkte ju riktigt bra, det blir spännande i morrn. Få se om Virpi vinner eller om det blir Majdic.
Men givetvis är vi bortbjudna på middag hos min bror i Sävar, så det blir int till att se nå skidor där int! Och man kan ju int säga, vi kom int för vi ska se skidor. Så ofta träffas vi int.
Och i jul har det varit mer besvärligt än vanligt. Förkylningar, magsjukor..........så vi har fortfarande int träffats ALLA mina syskon tillsammans, men det kommer fler jular.
Näpp nu är det bäst att jag slutar, vet int om det är nätet eller blogger som strular......
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: