Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 12 maj 2010

Igår då...

....JÄKLAR var datorn på väg ut genom fönstret!
I början tänkte jag att Google hade nån uppdatering själva som dom sysslade med, så jag brydde mej int utan for på fibropromenad.
Men...när Robert kommer hem och HAN har uppkoppling! DÅ jäklar!!
Vet int hur många olika teorier vi testade, allt från byta kablar, stänga datorn, stänga D-linken....men ingen uppkoppling!
Och det mest förvirrande var att jag kom åt alla mina dokument...så vad tusan var det för FEL!!!

Plötsligt....plötsligt bara händer det!
Datorn är uppkopplad mot nätet?????????

Troligen var det Antivirusprogrammet som strulade, det höll på uppdatera sej själv.
Men int ska det väl bli så här varje gång den gör det?! Behöver den en HEL dag alldeles för sej själv för att göra det?!

....ja ja

Upptäckte i tidningen i morse, att nu är man kändis...hm...reportaget om Fibro kom med idag, hade hoppats att dom tyckt att det int var tillräckligt intressant för att ta med.

Och det är konstigt, att dom ALDRIG skriver det man säger!!! =D SUCK....
Träffar jag fotografen, vilket händer titt som tätt, ska jag klaga...
nä man får leva med det...nu när man är kändis! ;-)

Idag blir en ute dag i solen!
Ha det!

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

ja det där med datorer är ju inte så bara. En hel del strul som kan dyka upp. *ler*
Stor kram Lallis