Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 27 maj 2010

Utflykt

I det gröna, men blåsiga skärgården utanför Kåge! Vi i hantverksgruppen har besökt en glaskonstnär i Bjässviken. OCH vilka saker hon har gjort! Allt från tallrikar till smycken. Och givetvis hade jag kameran med mej....men tror ni jag tog några kort?! NEJ!!!! Kom ihåg den när jag kom hem! Klantarsel!!

Och givetvis är det som vanligt rörigt när vi ska iväg nånstans allihop! HAHAHAHAHA!
Jag skulle bli upp plockad av ena bilen, men den gasade bara iväg utan att hämta mej, så det blev "följebilen" som fick hämta mej! Och sen fick vi vänta in den första bilen, för det var dom som visste vars vi skulle! Alltså en helt vanlig dag på "jobbet"!

Vad jag köpte, jo, 4 st helt ursöta assietter, för bakelser! Och en ljuslykta att sätta på väggen, man kan ha en glödlampa om man vill, men jag ska nog ha värmeljus. OCH jag ska fota och lägga in!

Sen åkte vi förbi i Kåge, åt mat på Pizzerian. Och gissa vad!? Jag köpte blommor!! =D Så nu har jag planterat en kruka till (som egentligen är en liten kärra) klart. Sen var i in på 5 RUM, ett ställe man kan gå i en hel dag! DIT måste vi fara Emma!!! Dom HAR allt...utom mat. Och det fanns mycke som jag ville ha!

Och nu är man hemma och är trött som bara den! Alltför mycke syn intryck, man blir alldeles tom i huvudet! Måste komma ihåg att köpa en blomma till min underbara granne som rastade Kiba medans jag var borta!

jo....=D...vi köpte muffins på Tunnbrödsbageriet...Pistagemuffins med hallon...MUMMA!!!

Nu vila!
ha en trevlig blåsdag idag!

Inga kommentarer: