Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 6 maj 2010

LURAD!

Lurad så ini vassen alltså! =D

OM jag hade vetat vad som väntat på hantverksgruppen, hade jag nog stannat hemma! Om jag åtminstone hade tvättat håret!!!!!!

Där kommer man alltså i lugn och ro....och första frågan från kanslisten är: VA!? Är ni här skulle int ni vara i Bjässviken idag!?

PANIK!!!! Hade jag glömt nått, så viktigt????????
Nu förstår jag att det var för att jag int skulle lista ut vad som skulle hända! HON är lurig hon!

Alla börjar droppa in...då Siv släpper bomben!

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH! NORRAN...ska göra ett reportage om oss, hur vi upplever fibro och hur våra dagar ser ut!!!!
JO nog FAN ser den ut!!! OM jag åtminstone tvättat håret, det står åt alla håll! Och ingen stajling eller makeup får vi!

VE och FASA!

Men jag får iaf träffa en gammal klasskompis från Typografskolan, nu mer fotograf på Norran, Roine Sandlén! DET var ju kul! Det blev en massa informerande, men hur vi har det på dagarna vet jag egentligen int riktigt om det gick fram......
Mycket tokprat och skratt blev det....och kollektiv huvudvärk efter Norran gått! Och den sitter i än, måste nog ha kaffe....Mats ringde just OCH jag hörde hur han sörplade ur kaffemuggen!

Ja...så kring den 11-12 maj ska reportaget vara i tidningen....man får hoppas att man int fastnar på bild, och att Roine BARA visar fikabrödet, som han verkade vara så intresserad av, blev nog en så där tjugo kort tror jag...=D Vi kanske hade bättre fika än på tidningen!

Nä...nu måst jag fixa kaffe innan hjärnan exploderar!
Ha det!

Inga kommentarer: