Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 15 maj 2010

Ser ni??

I af så sitter det en Rosenfink mitt i högen av alla andra finkar! Den dyker upp nångång med en massa år emellanåt. Det var i af väldigt längesen typ lite drygt 10 år sen sist, jag såg den.

Har hört Lärkan spela idag och sett svalorna! Och pölen är full med sjöfågel.

Vi är i stugan och jobbar, jo jobbar...och jag kommer alldeles säkert att få betala för det till veckan. Med mer värk!
Men det är ju så kul att kratta och se gräset bli grönt nästan på en gång! Vi har hunnit med att kratta hela vår tomt! Kört skit i grönsakslandet, rensat ur en del blombänkar och fikat/ätit ute på broaltan!
+20 och sol!

Och jag har ont tametusan överallt!!

Lyckades ju med den bravaden att hälla en kopp nykokat te över mej i torsdags innan vi skulle hit....slog nog rekordet upp till duschen! Har gjort det så många gånger nu! Jäkla klantarsel må jag säga! Brände mej hela högersidan från tå till bröst, men jag klarade mej otroligt bra, pga min OTROLIGA snabbhet upp i duschen!
Och nu nåra dagar får jag vara lite mer aktsam efter som jag har ont i armar och händer, så jag int häller fler koppar i knäet!

Ja...undra vad folk skulle säga om dom sett mej jobba som jag gjort i helgen? Hörde att det var en massa inlägg i Norran efter artikeln om Fibro. " dom där som jämt klagar, men alltig gör en massa" stod det visst.
Ibland önskar jag att dom där som har såna åsikter fick pröva på att ha ständig värk, i säg en månad.
För även om man har ont så måst man ju få göra nått och allra helst nått som är roligt..........som kratta löv ;-)
Men så elak får man väl int vara?! Eller....

Åska har vi haft oxå!!

Nä nu säger Mats att maen är klar..GRILLAT med sallad! Mumma!
Vi hörs.....om jag klarar av att skriva, vill säga....

Kramelikram!

Inga kommentarer: