Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 21 oktober 2010

Dramaten

Japp ÄNTLIGEN!

Fick rent ångest, när jag insåg att jag skulle bära hem en massa mjölk idag!
Slut var jag, så.....
Istället för att jaga födelsedags presenter, sökte jag Dramaten!
Men... det kommer att rymmas MYCKE presenter i den här!!

Det har ju varit lite av "gammal kärring" stämpel på dom här vagnarna. Till att bli riktiga inne...hm ja kanske, mer moderna iaf. Tjejen som sålde den på Accent hade en oxå och hon var ung, så då kan jag ha en oxå...jag är ju ung....efär int lika ung, men JA JAG VILL HA DEN!!

Nu behöver jag int ha armar som en schimpans när jag kommer från schtaan. Plus att jag kan packa med det jag vill ha med mej till hantverk, utan att bära en massa kassar dit oxå!

Idag var det hantverk...dagen började med "frukost" för Siv hade int hunnit äta! =D Sen letade vi som tok efter material till det vi skulle börja med. VI är otroligt duktiga på att "he" grejer på ställen där vi ska komma ihåg vars dom är. Förstår ni??? Tillslut fan vi både tyg och frigolit. Vad vi ska göra?
Jo julgransbollar, frigolit klädda i tyg. Kul att göra plus att man får använda lite starkare ord...för det går aldrig som man vill, så det känns ligitimt med svordomar! Eller...dom är väldigt bra att kasta med!

ja...det var det.

Det är väl bara att börja med maten då.

Vi hörs!

Inga kommentarer: