Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 20 oktober 2010

Tur att man fick...

...pension igår, annars hade jag väl fått gå på gatan! Nää så hemskt är det väl int.
Men det blev dyrt hos tandläkaren, tur att det finns högkostnadsskydd!
Så nu har jag en "ny" tand. Måste vara en av deras bästa kunder! Mina tänder går ju sönder, ja oftast bara nån månad innan jag blir kallad dit. Typiskt! För nu måste jag dit igen för koll och det blir lika dyrt!

Men vilket aprilväder vi har haft idag! Allt från regn, snö till solsken. Int underligt att man blir trött. Jag somnade framför tv:n när jag skulle se NCSI, vaknade när det var 5 minuter kvar. Så just nu längtar jag bara att få gå i säng!!!!!

Fick ett trevligt telefonsamtal i morse av min käre bror! Han har fått komma hem från lasarettet nu. Sa att han vandrade mellan sängen, kaffepannan och var väldans rastlös! Ett friskhetstecken om något!

nää....det får bli ett kort inlägg... jo altså, har man inte nå å göra så skaffar man sej det.

Har nog skrivit och berättat om att jag haft en blogg före den här, på Windows live space? Men att jag blev så jäkla less den för att det tog år o dagar att få in det man skrev. Men jag har iaf hållit liv i den, för det blev ju en hel del skrivit ibloggen, plus att jag lagt upp länkar och div. När jag var in sist fick jag meddelande om att den skulle flyttas till nått som heter WorldPress.com, så ville jag ha kvar den så fick jag flytta den innan april nästa år. Tänkte ett tag,men jag vill ju ha kvar det jag skrivit! Så.....nu har jag TVÅ bloggar...igen! HAHAHAHAHAHAHA....ja och nyfiken som man är så har jag ju börjat lägga upp dn som jag vill ha OCH skriva. Varför??? Kan vara för att jag måste lära mej hur den funkar hur man får dit alla flikar och sånt, måste vara därför.
Allt som jag hade på bloggen följde givetvis inte med! Men...jag har ju flyttat det mesta hit redan, men en del som jag ville ha kvar försvann.

så..är jag int här så är jag där! =D
Nää nu ska jag sluta! Ska försöka se "Mördare okänd" som jag spelade in i lördags, så jag håller mej vaken ett tag.

Natti natti! ....gääääääääääääääsp

Inga kommentarer: