Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 7 oktober 2010

Ett toppen fik!


Precis!
Varit där idag och ätit en supergod soppa, Spenat och kokosmjölk med sting!
Och givetvis slank det ner en Bananmuffins med kolasås!
Det är första gången jag gick dit, har däremot smakat muffins därifrån, när jag fick främmen från stadsfruarna i sommar! ;-D
Ett fik i min smak helt klart! Saknade "Glädjekällan" när den försvann, men "Cup of Love" har startat i samma lokal.
Sen är det ju nära till Anderssons Presentbod oxå! Praliner och te! Idag blev det bara te...i massor!
Vi skulle ju ha hantverk idag, men med bara tre stycken, blir det inge kul. Så vi gick och gjorde nått kul...FIKA! =D
Köpt två Santa Pauler oxå, med tvåfärgade blommor. Har ju faktiskt fått de andra tre att både överleva och blomma, så jag utmanar ödet och köpte fler! Till sovrummet. De andra står i köksfönstret och lever farligt! Kiba vill ha frisikt, så blommorna liker oftast på soffan! Dax för en råttfälla kanske?
Höll på säga " måste få i mej nå mat" men jag är så proppmätt att det får bli en snabb kaffe!
Ha det bra i blåsten!
kram

1 kommentar:

japp sa...

Heeij hopp..

jaadu, me dessa bilder blir man inte klokare.. Jag gör precis så man ska göra, som du gör. Men det är den där rutan som ploppar upp från blogger, där man kan välja om man vill ladda ner, ta från dator, från nätet etc.. som irriterar mej..
å eftersom jag har miljarders me bilder känns de som, på datorn, å allt verkar lagras på "picasa".. Å är de fullt för tillfället, så får jag baskemej inte in ett kort till..så jag brukar få rensa ut skitbilder ibland, men då åker de ju från bloggen me =( hmmm.
Jaja, nog om de.. inga världsproblem iof.. men irriterande ändå.

Härligt me nya butiker å fik åså.. jag gillar ju ert "lilla Mari".. massor mysigt, brukar gå dit då vi är i schtaaan eran...

Nepp, bäst å jobba på.. kram på dej. Helén