Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 23 oktober 2010

Nu bygger vi om..

...i köket, med ny skåp, två hyllor, fyra konsoler och en packe industrirakblad!

Andra är mer burdusa och river ner hela köket, bygger köksö! Nej vi, vi fyller det med ÄNNU mer grejer! Varför göra som alla andra?

Jag avguuudar redan mitt lilla skåp! Och jag fick hela diskbänken fri till annat, bak t ex.
Nu står den inte riktigt där den ska stå. Det ska bli en del omorganitioner, det ska plockas ner grejer från väggen bland annat och det ska inköpas en tavelhylla.

Men jag är så nöjd!

Idag har det varit en riktig vårvinter dag! Solen har lyst och det har varit takdropp. Och skithalkigt på vägarna!
Få se hur länge vi får behålla snön. Ljust blev det.

Mats är och hjälper sin brorsa idag med garaget. Det är meningen att Bröderna ska få in sina hojar där när det är klart. Mats körde upp mc till sina föräldrar igår och tur var det så halkigt som det är nu.

Ja då var det det här med bakgrunder då...bytt igen. Jag kan int riktigt med det här med att det är VIT text på mörk bakgrund. Tycker det blir svår läst. Sen att jag inte får den stil på texten som jag vill, det begriper jag inte!

Nää nu sk ajag ha en kaffe kopp till, har varit ute på "ponad" med Kiba och det blev kallt, det blåser igen.

Ha en trevlig lördag!
Byebye!

2 kommentarer:

Emma sa...

Den blev ju suuuuperfin!!! :D Wow!!! Nu längtar jag hem så jag få se den på riktigt.

Carpe Diem. sa...

STORT förnöjt flin!! =D