Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 1 augusti 2009

" Å regnet det bara öser ner...."

.....VAD är detta för ett väder!?!? Rötväder !! Vi hann precis innan för dörrn i morse efter hundpromenaden, DÅ brakade det lös. Det blev mörkat som mitt i natten, både ute och inne! BLÄÄÄÄÄ!

Igår var det däremot fint väder så man får väl tänka på den dan. Hela familjen var här, det klipptes gräs, spikades skotergarage och dotra och jag plockade in ca 4 liter hallon! Vi har ett hallonställe bara.......nä det talar jag int om! Men man blir som tokig när man ser alla bär! VILL HA ALLA!! Vi snubblade och brände oss på brännässlan, det kliade hela kvällen! OCH det finns mer kvar att plocka in...hehehehehehe...bara det slutar regna....

Men.....man får ju lida pin, för några liter hallon. Hade migrän och värk igår kväll så det räckte! men det var ju som sagt självförvållat. Eller ska jag skylla på Moder Natur som just i sommar låtit hallonbuskarna ha så SUPERFINA hallon, nästan maskfria..nä

Nu sitter jag och undrar vad jag ska hitta på............det blir nog int mycke, mer än att bli kaffekokerska.

Ha en trevlig helg!


Inga kommentarer: