Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 17 mars 2010

Det är fortfarande...

...vinter här!
Ja, det vet nog alla iaf här uppe! Men.....=D
Jag fick min trädgårdstidning idag...och DÄR uppmanades jag att: NU är det dax att sätta ut stöden till Pionerna!
Öh...???? VARS????
Ska JAG???
NU????
DET är ju för fasiken 1meter och 50 centimeter SNÖ!!! Där Pionerna står, just nu......
Men man kan aldrig vara säker här uppe, bäst som det är smäll det bara till....och våren är här!
Men mina Pioner har aldrig behövt nå stöd här i livet. Ärligt talat så har jag aldrig HUNNIT se HUR dom blommar, fast dom har det, blommat alltså.

OCH det har tinat idag, iaf på södersidan om huset, det såg ut som det duggregnade! Så än går det int sitta där och dricka kaffe, utan att bli duschad!

Imorn, ja då är det hantverk igen. Vete sjutton om jag ska ta nått med mej å göra? Har ingen stor lust till det, jag får bli kaffekokerska. Har sån irriterande huvudvärk!!!

Fast jag måste iaf städa bort mitt hobbyarbete från dotras rum, hon kommer på besök i helgen!!! Det blir roligt! =D Vi har planerat att ev gå ut och äta, vars?? Har ingen aning än, men nånstans där dom har mat....bara jag slipper laga mat och diska, så kan jag nästan äta vars som helst! =D

Suttit och sett Slottssprinten iafton. Det blev riktigt spännande! En massa svenskar till final, det är ovanligt. Iaf med 4 killar....Nu vann ju en ryss, kommer int ihåg vad han heter, fast Petter Northug länge såg ut att ta hem vinsten. Trodde t o m Emil Jönsson skulle hinna fram! Men norrman måst vara jäkligt stark som orkar staka i alla lopp! DET måst man beundra han för, även om jag hellre sett svensken som etta.
Och att Anna Ohlsson ÄNTLIGEN fick vinna! Ja det var ju många svenskor med oxå, som åkte bra. En ny ung tjej som tog sej ända till final det var bra gjort.
Hade en kompis som var dit och såg det Live, jag satt och spanade på publiken för att se henne, men det är ju hopplöst! Hon hade iaf hört Kungen! =D

Nää nu håller mitt huvud på gå i bitar! Det kommer från nacken känner jag...så frågan är vad har jag nu gjort??????

Natti natti och sov gott, dröm sött och vakna torrt!

Inga kommentarer: