Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 9 mars 2010

Förkylt

Som bara den!
Tog den här solnedgången genom rumsfönstret i lördags...den bådar gott, det blir nog vår tillslut!
Fast det blir nog en vår i sjöstövlar och med flytväst, iaf här på baksidan!
Jag tror det kommer att bli schwimmingpöl! Vi pratar grannarna i mellan om att det blir att sitta vid pölkanten med paraplydrinkar! =D

Jag har rent utav inte orkat skriva nått sen helgen, satt mej vid datorn och gått därifrån lika fort. Orken har inte funnits och gör det väl int än. Konstigt för så jäkla sjuk är jag int! Men det har satt sej i luftrören och på stämbanden, så det går tungt att andas.
Så det blev ingen promenad med fibro idag. Inge kul att sitta där vid bordet och tokhosta folk i ansiktet, tror int dom har gillat det heller.
Fast det svider, vi skulle på pizzerian och äta idag...kycklingsallad, så är så himla god!

Igår gick jag på en luring! trodde det var -4,5 och blåsigt, så jag klädde mej som sjutton! Efter ett tag börja jag tänka att hjälp jag måste ha massor i feber! Tills...jag kände på snön! Det var ju +4,5 !!!!
Trodde int jag skulle ta mej hem i värmen! Och tina det har det...säkert men det syns int.

Vasaloppet och tv:n...jo vi fick se sista milen i ganska bra kvalite! Och aldrig hade jag väl trott att Jörgen Brink skulle vinna! =D Det var en glad överaskning! Hoppas han fortsätter och åker skidor ett tag till, långlopp om han nu int vill fortsätta med skidskytte.

Alltså....hm....nu har jag bakat en kaka, som på bilden ser ut som "hårda chokladkakor" men i plåten ser ut som en kladdkaka????? Plus att den har kokat över i min nystädade ugn!!
Tycker att 6 dl socker låter liite mycke eller..?? Ja vi får se, det blir då ingen kaka till kaffet idag, för jag får den nog int ur plåten! Nångång ska man ju testa nya recept...suck...

Hade tänkt börja beställa från Hortogreens idag, men jag orkar nog int sitta här så länge till....

Ha en trevlig blåsdag!

Inga kommentarer: