Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 16 mars 2010

Kortis...

eller nått åt det hållet...
Ska int skriva så mycket tänkte jag.
Varit på fibro-promenad idag...trodde att jag hade ork, men den är som bortblåst!
När jag kom upp till VC, funderade jag starkt på att ringa färdtjänst!! OCH det är en sträcka på några hundra meter....Så det blev en stilla promenad till kyrkan. Där jag möte några OS-mössor i olika kulörer! =D
Det blev en fluga det! Frågan är om man platsar med en grön mössa i ett blå-gult gäng?
Fiket hade köpt in en ny gobit, en bärpaj, såg väldigt smarrig ut! Vi försökte få "tanten" som köpte en, att dela med sej, men icke...försökte övertala henne med att: du är fruktansvärt mätt och orkar inge mer, du tycker int om bär...men inger hjälpte, så det blir till att ta med mer pengar till nästa tisdag och hoppas på att den finns då oxå! Man kanske måste be till högre makter om det ;-D

Det har faktiskt snöat nästan hela dan idag, från en nästan klarblå himmel, konstigt men sant. Och int särskilt varmt heller, har frusit, både inne och ute...jag alltså.
Nu är det faktiskt -17 och det känns som det är långt till våren, ÄVEN om vi snart ska ställa om klockorna till sommartid, den 28:de....

Näpp det får räcka, det blir nog spikmattan i natt, ryggen värker. Börjar nästan tro att jag har sympati smärtor! Dotra har råkat ut för nått under ett träningspass och har nästan, varken kunnat gå eller sitta. Hon har iaf fått en tid på IKSU på fredag, hos deras sjukgymnast.
Nää nu måst jag sluta! Suttit och rättat det jag skrivit, stavar som en kratta!!!!
Natti natti!!

Inga kommentarer: