Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 18 mars 2010

Förvirrat värre!

Och en OTROLIGT trevlig etta!

Bara för att göra det mer oförståligt, det jag skriver...hahehehe... Om int nån redan har listat ut det, så skriver jag SOM jag tänker och som jag pratar.

Jo....när vi kom ner till fibro, så var vi huslösa! Bygg-gubbarna hade kommit på att idag så målar vi hela skiten! Så dörrar och fönster var tejpade, våra fikagrejor kom vi int åt. Så vi samlades i det rum som nog kommer att bli vårat tillslut, och såg väldigt förvirrade ut.....VA?!
Men då kom Anita på en bra ide: vi går till mej och fikar! Väldans bra ide!
Och det är här ettan kommer in.
Tror aldrig jag har varit in i en etta där nån har tänkt till hur det ska fungera praktiskt. Men här hade nån tänkt till! Jag skulle ha behövt fota den, för beskriv det klarar jag int av.
Ett är då säkert, det fanns MER arbetsyta i köket där, än vad jag har här! Och fast det bara var fönster i ena ändan av lägenheten så var det ljust.

Vi hade en trevlig stund med kaffe och bullar, diskuterade både det ena och det andra. Vi spådde i kaffesump! OM det nu funkar med "bryggsump" ! =D Och kom fram till att en av "tanterna" skulle möta en STOR stilig karl, när hon var ute med vovven! HAHAHAHAHA! Jag hade av nån anledning Musse Pigg i min kopp!

Sen började vi diskutera varför vi alla får så ont i huvudet när vi är på ICA Maxi.....och int COOP. Och varför, iaf jag, får akut brytningsfel när jag kommer in på Maxi. Vi kom fram till att det kunde bero på ljuset där inne, mycke troligt. VIKTIG diskution!! (stavas diskution så där????, har sån huvudvärk att hjärna funkar in just nu) MEN det stavas då int DISKUSKEN som stavnings hjälpen säger, DET är jag ganska säker på!!! HAHAHAHAHAHAHA!

Så det blev en ganska händelserik dag iaf, som avslutades med lite Skidskytte, japp...

Nu ska jag se Antikrundan, vi hörs!
Ha det!

1 kommentar:

japp sa...

Heeij hopp.. tack för dina alltid så gooa ord. Jodå, nog ser jag lite ljusare nu på hennes höftsvar.. vi får förebygga och se till så hon hålls så symptomfri som möjligt..men visst blir man lessen..usch, det är ju inte skoj me såna fel. Men hon har ju ganska så jämna höfter, C/D så jag ska höra me veterinären vad han rekommenderar..förebygga å se till så hon blir tränad.

Hur är din dag annars då? Många goa kramar till dej.. ha en fin lördag me. Helén.