Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 11 juli 2011

En trevlig helg!

Ja först måste jag ju vissa den här, en Jättevallmo, som jag trodde skulle bli lila, men som jag tydligen missat och köpt en vit! Det har tagit minst 4 år för den att börja blomma, man ska aldrig sluta förundras! OCH ha ett jäkla tålamod!
Ja...vi har ju haft fulla huset i helgen! Och det var lääängesen!
Och nu kommer ju förståss bilderna i fel ordning....klantskalle!
Men det här är Robert och hans tjej, Linda-Marie....hans frisyr är väl, ja.....
Några fler familje medlemar, Mats, Emma och Linda-Marie. Efter middan och efterrätten. Vi hade ett toppen väder i helgen, så vi åt grillat ute på broaltan. Gjorde en go´kaka till efterrätt, kladdkaka på vitchoklad med lite citronskal, åt med glass och jordgubbar, MUMMA!
Men före allt det, så var vi till svärfars stuga. Ungdomarna badade och det gjorde Yuki oxå! Längsen jag såg en så badglad hund! Hon var mer i vattnet än på land! Och hon försökte förgäves lura i Kiba! Alltså Kiba, ja hon går ju i men bara så det går till "knäna", så Mats lyfte ut henne en pytteliten bit, men usch så hemskt! =D Kiba blir nog aldrig en badhund!

Det har varit jättetrevligt att ha ungdomarna hemma! Och jag hoppas att det blir fler gånger i sommar, när nu det int jobbas eller dansas! ;)

Nä nu tror jag att jag ska sätta mej på broaltan och fortsätta läsa boken jag börjat på, "Tid för Odd" av Dean Koonzt, och som är en fortsättning på restan av "Odd" böckerna. Har faktiskt hunnit mer än hälften! Så det blir nog fler böcker i sommar =D
Byebye!

Inga kommentarer: