Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 6 juli 2011

ÖH..??

...vars tog Emma vägen??

HAHAHA!
Ja det är med livet som insatts, eller rättare sagt hundliv, man öppnar luckan till golvkällaren. Det kommer två galna hundar rusande. Vi har fått plocka bort mattan, för det fanns risk att dom skulle glida ner i källaren! Kiba har redan gjort det en gång som valp, tur att husse hann ta emot henne....i källarn!

Tänkte bara berätta, innan jag börjar med middan, att ÄNTLIGEN!!!!
Har jag läst ut "Ansiktet" av Dean Koonzt, det har bara tagit en så där ca två år....
Har suttot ute i dag och tvingat mej att läsa ut boken, det var ju för sjutton bara några kapitel kvar! Fem kanske.
Så nu får jag börja med nått nytt. Ja jag kunde ju ha slutat läsa tidigare, men den var spännande, men.......TRÖG, plus att jag har inte kunnat läsa pga fibron, dimsyn och koncentrationsproblem.
Och som sagt den var TRÖG!

Nu middag!
Byebye!

Inga kommentarer: