Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 8 juli 2011

Kolla vad...


...jag hittat i rabatten!
Troligen en Trädgårdsiris som jag fått av min svägerska för ett antal år sen. Men det är första gången den blommar! Hade väl int bestämt sej för om den trivdes här! =D

NU är det SEMESTER! Iaf för Mats, jag har ju liksom semester jämt, eller vad man ska kalla det...
Men det känns faktiskt som jag oxå får semester när jag kommer till stugan.

Och eftersom Mats har jobbat härifrån sista veckan så känns det som vi redan har haft en veckas semester. Han hade så jäkla varmt på kontoret att det int gick att sitta där....+29 inne!

Idag ska jag bara lata mej!!! Igår tog vi en runda med Lillstugan och städade undan alla gamla lik.....flugor och spindlar ni vet. Så nu är den sovbar igen. Men det var jobbigt i värmen!!!!

I morrn OM vi har tur kommer Robert och Linda-Marie på besök. Hoppas nu int dom går och blir sjuka!!! Mer sjuka rättare sagt. Det är så längesen dom hälsade på oss "gammfolk" fniss...
OCH jag väntar på mitt favvo kaffe! Guldkaffe från Piteå! MUMMA!
Nä nu ska jag sluta....stavar som en kråka, suttit och rättat stavfel nu ett tag! Skyller på värmen...ca +27 i skuggan....flås flås...
KAFFE!

Inga kommentarer: