Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 28 juli 2011

Gårdagens äventyr!

Jo det var ett äventyr att äta, en nästan lika stor glass, som den här!
Emma och jag var till Bergsbyn och där säljer dom stans största glassar! Vi köpte en liten bägare som vi delade på två+ två glass sugna hundar...glassen var nästan lika hög som den på bilden!
Men jag måste då säga, att jag har nog aldrig smakat en så god mjukglass! Den får alla gånger 10 poäng!
Vi gjorde även lite fynd!
Besökte Rondellen inne i stan. Lite av en returmarknad. Hittade några fat som jag nog ska göra nått med...hm vi får väl se. Behöver lite hjälp bara. Och lite andra grejer.....
Hittade även det här lilla skåpet, lite kantstött och skivan är väl int hundra. Men det passar alldeles utmärkt inne på toan. För vi har så liten toa här i stugan. Toa, dusch och tvätt i samma rum.

Ja som vanligt så for vi ju ut, en hiskerligt varm dag! Det var nog +25 hela dan! När vi kom hem landade vi under pilen med kaffe och bulla....och hann precis fika klart innan det brakade loss! Det hällregnade som bara tusan!

Idag, ja....tvättar, upptäckte att man håller på ha slut av underbyxor...hm...nog för att det fortfarande ÄR varmt, men jag vill int gå med rumpan bar! Och han vill väl ha nått rent han som kommer hem efter MC-semestern...fast det beror ju på om det följer med nån lakrits! ;)

Nu ska jag ta mej en kaffe kopp och sätta mej ute på altan och lyssna på storbonn som tar upp hö!

jaha...
Vi hörs!
Byebye!

Inga kommentarer: