Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 10 juni 2008

Jippi!

Hurra! Vi é BÄST! HeeEJA SVERIGE!!
Hm.....fast jag hade tippat förlust, tur man har fel, nångång! =D Och det känns bra att vi vann första matchen.....fast vi, har ju int spelat, iaf int jag.....hahahahhaaha skrikit har jag däremot så jag är hes! Men det är konstigt att det alltid är "VI" som har vunnit och alltid "DOM" när vi förlorar!? Är "VI" dåliga förlorare tro?? För det är väl ändå Sveriges landslag som utför bravaderna, vare sej det är fotboll, hockey, skidor eller friidrott.....så blir det vinst, ja...precis då har vi vunnit, men annars så har DOM gjort bort sej och det är skandal och det måste genast bytas tränare!! Basta!! För "VI" kan ju int ha en tränare som inte kan fixa guld åt oss......nä det är bäst jag slutar......hm, begriper int heller varför det jämt ska bytas tränare, för det verkar ibland som det är ett krav från journalisternas sida mer än deltagarnas.

Men Sverige spelade bra, fast dom gjorde nåra vansinniga tabbar vid det egna målet så man satte nästan kaffet i vrångstrupen! Zlatans mål var en riktig pärla! Vilket skott!......ja och det andra målet....AHAHAHAHHAAHA...cykelspark???? Hur i håvete fick han in den i mål???? Synd bara att Chippen blev skadad, det var otur. Han behövs, är en bra spelfördelare.

Nu ska "VI" ladda inför nästa match, med att sova!

Natti natti

2 kommentarer:

david santos sa...

EURO 2008

SWEDEN Congratulations!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Ja helt underbart,detta lever vi på länge och tal om Zlatan,visst är han suverän.Ha en bra dag.
Kram Anne