Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 22 oktober 2008

Blivande Fakiren Brännström?????


Kan det här vara nått för våra värkande kroppar??? OM man vågar alltså, den ser skräckinjagande ut!!!
Här finns det en massa information om "tortyrredskapet"
Gårdsromantik Havsviken (ursäkta att jag inte gör nån länk, men jag har int fått det att funka!!)
Hon har iaf införskaffat en matta, och efter viss tvekan varit modig nog att pröva den..........OCH somnat!! Så då kan den ju int vara så farlig! Tror jag ska önska mej en i julklapp!! Det står att fibromyalgiker kan må gott av den. Ja, och funkar det int så kan man väl använda den som dörrmatta, DYR dörrmatta!! =D
Köpte för nåra veckor sen en fin krans på Buketten, en höstkrans................det är snart int kvar nått av den!!! Fåglarna har börjat äta av den, så nu har jag plockat bort den! Vilka fulingar!!
Men visst är det ovanligt mycke fåglar nu, och trast! Man blir lite förvirrad är det höst eller vår, vissa dagar. Igår var det som en ljummen vårdag, vilket det int är idag......får känslan av att det ska snö vilken dag som helst.
Har faktiskt börjat måla igen......har haft "målartorka" ett bra tag nu. Så få se om jag kommer igång igen. Det är ju så roligt att måla, men om man int får nåra ideér till VAD man ska måla, ja då är det liksom kört. Sen så måste jag LÄRA mej att int hålla på så länge!! Det räcker ju med värken som jag redan har, behöver ju int få målarvärk oxå!
OCH äntligen är förvirringen borta för Englandsresenärerna. Det stod ju att dom bara fick ha handbagage och ingen väska.........tänk vad ett stavfel kan ställa till det! Hela klassen var i uppror! Det skulle stå: Endast handbagade och inga VÄTSKOR....ja jag säger då det. Så nu får dom packa md hela garderoben om dom vill!
Nää nu ska jag vila...dock int på spikmatta, utan brevid en sovande vovve!
Byebye

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

En sovande vovve är nog inte så tokigt - ger nog också en massa må bra hormoner!

Ikväll provade jag ligga på mattan på trägolvet - då kände man att man levde - vilken skillnad. Då var inte smärttröskeln så hög.

Kram Maud

japp sa...

Heeij.. duu, det är nog skönare å vila vid vovven än på den där.. men jag kan tänka mej att den är bra för er me fibromyalgi..det är ju huvudsaken..kanske den även skulle passa en som ofta har inflammation i svanken.. det är inte skönt.. de gångerna är man dubbelvikt.

Joodu, nu får de ju sörja ordentligt.. nu finns de ju en klarhet iaf.. att hon inte kommer hem mer..de är såå tragiskt, så hemskt. Å nu känns de ju så nära då hon var härifrån, hennes familj bor ju inte långt från oss.. det är såå hemskt..man lider me dom.

Vi tänder ljus för Carolin å hennes familj ikväll.. var gärna me du me. Vi tänker ju på dom alla.

Hoppas du får en fin helg.. jag jobbar fm hela helgen, så jag lär nog vara lite osocial.. iaf mindre. Ha de gött..kram på dej. helén.