Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 28 oktober 2008

VARFÖR?!?

JA...varför ända ini håvete, ska man ställa till det jämnt för!! >:(
OCH varför köper man kläder som int går att tvätta i tvättmaskinen för??? OCH varför går man med på att köpa ett sånt plagg till julklapp/födelsedagsprestent??? VARFÖR!?!

DÅ man vet att det blir JAG som ska tvätta det!
OCH det blir jag som givetvis kommer att tvätta fel!!!

Nu har jag alltså tvättat en 800:- tröja i lammull i maskin på 40 grader!! DEN bara slank med obemärkt dessutom. Hade gjort iordning för andra tröjor som skulle handtvättas ju!!VARFÖR överhuvudtaget blev den köpt!?!? JO, därför att det var den snyggaste tröjan i hela @&¤ butiken och sonen gav mej en storkram!!
VARFÖR han int tvättat den själv??? JA det tar jag på mej, DET är mitt fel!

OCH nu är tröjan dockstorlek!!! Jag MÅST få svära!!! JÄVLAR!!!!

OCH inhandlas en sådan tröja igen, ja då SKA jag banne mej int tvätta den, får bli skitig så den står själv i garderoben!!


FAN oxå!

Inga kommentarer: