Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 27 oktober 2008

Vilken dag!

Har ni nångång känt att allt VERKLIGEN har fungerat perfekt?! T ex när man är och shoppar. Jag har den erfarenheten att det alltid är nått som strular, antingen hittar man int det man vill ha....eller så passar det int.

Men idag! Både dotra och jag har varit i ett chocktillstånd i afton. Vi åkte ner till staan egentligen för att fixa hennes skor innan Englandsresan. Hon hade köpt ett par skitsnygga skinnstövlar på Wedins i Umeå, och dom höll i 10 dar! Så tanken var att lämna in dom här i staan.

Men först blev det en sväng på Team Sportia......på 15 min hade jag hittat promenad/gympasko, täckbyxor och sockar....och allt passade! Plus hjälpsam expedit! Ja, dom kan vara svårt att hitta oxå! Men vad jag menar var att hon VAR hjälpsam. Sen blev det Wedins, och visst fick dotra byta skorna dom hade likadana här, plus fick ett tips om att lämna dom direkt till skomakarn så han kunde lägga på en extra klack. Snäll och trevlig expedit som tipsade om det!

Sen inhandlades det en massa på Caprice, underkläder...och där var dom oxå trevliga! Gick på Temagasinet och köpte tre nya smaker av rött och grönt te......där funkade inte kassaapparaten!

Innan vi skulle gå och fika på Lilla Marie gick jag förbi Se o Synas...OCH mina glasögon var klara! Så nu sitter jag här något vinnögd och med lätt huvudvärk, men glad!

Det inhandlades en del go´doft från Bodyshop till oss båda.......där kan man bli tokig när man går in! Jag vill ju ha allt och allt luktar så gott! Men jag nöjde mej med "Moringa body scrub"...det är ju int billigt precis.

OCH vi missade inte bussen hem heller!! Annars är jag en världsmästare på att missa bussen! =D

Vad som nu skulle göra dagen ännu mer perfekt, skulle vara att jag slipper hosta i natt.....sov int många timmar förra natten. Men jag får väl "kudda" upp mej ordentligt.

Nu ska jag snyta snoken, ta näsdroppar och sikta in mej på sängen och hoppas att man är mindre förkyld i morrn.
Natti natti

Inga kommentarer: