Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 24 oktober 2008

HUR gick det här till????

Jag gick och blev FÖRKYLD igår!!!! Bara så där!!
Fy sjutton............ja, OM man då ändå hade feber, men se Så sjuk ska vi inte vara! Men lika slut, snorig och små SÖTA jäkla hackspettar i huvudet! nää jag måste snyta mej....

Jag har skylt på alla jag pratat med, dotra i Umeå. Och Siv i hantverksgruppen, som ringde i går morse och sa: Jag är SJUK ! Hon måste ha smittat mej! Apselut! Hon var så hes att jag först int fattade vem jag pratade med, trodde att det var nån som ringt fel! Vi pratade länge, och tillslut hittade jag nått i samtalet som jag kände igen.......keramikmålning! DÅ föll 25-öringen ner!
Och nu låter jag likadant....bläääää

FRÄÄÄÄSS!!!

OCH dotra som har ledigt i veckan och vi skulle gå på schtaan och förstöra pengar.....AAATJOOO!!!
Får väl lägga liiite pengar på att Apotektsbesök.......och fika =D

Näpp bäst att koka en tekopp med honung, SNYTA snoken och sätta sej och vila, fast man int har nått jäkla feber! Man kanske kan läsa en bok....eller så, om det int är nån gammal repris på tv....
Ha en trevlig helg......aaaAAATTJOOOO!!

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Stackare där!
Igår var jag på Loppis och stod och pratade med en kvinna säkert 10 min innan jag förstod att det var en kollega till maken...man är ju för finkänslig för att fråga...vem sjutton är du!

Krya på dig!

Kram Maud