Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 14 oktober 2008

Snacka om slut i huvve!



Men fy tusan så roligt vi har haft! OCH vi har bokat målning till våren oxå. Även om vi int vet vilka som vill vara med, men nu vet vi ju att vi kan få jaga folk utanför fibro.


Egentligen skulle jag ha väntat till i morrn med att fota mina alster, för jag är något skakker hänt! Man sitter och målar och är så konsentrerad att man glömmer av att andas! Plötsligt hörde jag ledaren Carina: NI MÅSTE ANDAS OXÅ!!

Men hon har ju så mycke att välja mellan så man blir ju tokig! Jag vill ju måla nästan allt! PLUS att hon har massor med Scrapbooking saker.......det blir alltid dyyrt att vara där, men OJ va roligt! Ja så här blev mina julprydnader.
Tomten är väl ca 2 dm hög, kanske lite mer. Julkulorna kan hängas i granen, om man vågar, annars kan man göra och sätta ute i trädgården.
Ska prata med mina "tanter" på fibro om vi ska köpa dit färg och alster och måla där på torsdagarna. Vi är iaf tre som vill det.
Sen så hade vi ju tur med vädret........fniss, vi satt i källaren och målade, men man blir på bättre humör när solen skiner och det plötsligt är +21 i solen!
Carina bjöd oxå på fika, smörgåsar, kaffe och te. OCH hon hade gjort två olika marmelader på tomat! En på röda tomater och en på gröna tomater. Som jag måste försöka få receptet till, för det var OTROLIGT gott.
Nää nu måst jag ta mer astmamedicin (tål int riktigt lacken hon sprutar på) och vila, vila, vila.......innan det blir paltmiddag!
Ha det!

1 kommentar:

Emma sa...

AH!! Fin!!!! Jättesöt!
Kul att det blev lyckat. =)
Weeee!! ^^