Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 16 oktober 2008

Inte min dag i dag...

....den saken är då klar.
Först av allt la jag fram förslaget till fibros sekreterare, om att vi skulle köpa material från Dockateljen. Jo nog skulle det gå bra, men jag såg hur hon räknade hur mycke dom skulle MÅSTA sponsra oss med pengar. Så vi får väl se hur det går med det här. Vi får väl lägga en slant var.........

Sen skulle jag ju hämta glasögonen, hade Anne med mej så hon skulle sätta mej på rätt buss om jag int hittade själv. Jag var där FEL JÄVLA DAG!!!!!! Imorrn skulle jag ha kommit! Kanske dom skulle ha fått dom klara till kl 15.00, om jag ville vänta tills dess, men jag har ju en vovve hemma som vill ut! Så vi bestämde att på lördag blir det nya glasögon.


Så vi gick och handlade....suck OM jag då hade låtit bli det.......skulle köpa grejor på Clas Ohlsons och kom hem med helt fel saker! Skulle köpa ingefärs te och kom hem med kamomill te....

Så för att lugna ner mej satte jag sonen i arbete...garderobsstädning och han rymmer mycke mer nu!
Vi middan ringde dom från Se o Synas...........det hade gått en flisa ur ena glaset, så dom måste beställa nytt glas........så det bidde inget rätt idag!!! BUUHÄÄÄ......

OCH nu hällregnar det! TUR att jag köpte en chokladkaka!
Ska se Höök och int röra mej ur fläcken tills jag ska ut i hällregnet med Kiba

Bye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja då gör vi ett nytt försök.Måste vara korkad eller nåt,mina inlägg kommer inte in.
Tack för för igår,hahaha så virriga vi är men du kom hem i alla fall.
Chokladen var säkert himmelsk god.
Hoppas att du fär glasögonen snart så du ser att pyssla.Ha en trevlig helg.Kramisar Anne