Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 26 december 2008

Annandagen

Hejsan!
Hoppas allt är bra och att ni mår bra.......

Här har vi haft en otroligt lugn jul, bara vi och ungdomarna och hunden. God mat.......och när sista tuggan återstod inföll PALTKOMAN! Då undrade jag om jag int var riktigt klok, varför hade jag gått och tagit mer! HAHAHAHAHHAHAHA!
Men det är ju bara jul en gång per år, så man måst ju få äta sej halvt medvetslös EN gång iaf!

Efter en del motion.....bortstökning av bord, kaffekokning, började man hämta sej! Och då kom Tomten! Vi hann både se Kalle Anka och äta! Snäll tomte. Och jag fick.....ingen spikmatta av gubben, men WALL-E!!!! JULEN är RÄDDAD!!! Och jag vill ha en liten robot, som kan hjälpa mej och städa. =D
Fick snygga örhängen köpta i England, två burkar te oxå från England. Hemstickat av svärdotra, hårdrock av sonen, och en massa av gubben!

Igår var vi på Tatoo och åt middag med svärfars. Praktiskt att gå ut och äta, då behöver ingen stå och laga en massa mat. Trevligt att träffa alla oxå, annars är man ju spridda över flera familjer oftast när det är jul. Och nu ska vi till svärfars på supé som hon sa farmor, smörgåsar och te...........och det räcker mer än väl, tror jag ska fasta fram till nyår!! Alldeles för mycke GODIS!!

Nä, kanske bäst att gå och se om man hittar nått man kommer i, så jag slipper fara i långkalsingar......med den här värmen skulle man ju klara sej med bikini, eller?! =D Nä man ska väl int skrämma slag på gamfolke!

Ha en trevlig fortsättning...OCH prova tryffeln, den kan man göra fast det int är jul! ;-D

Inga kommentarer: