Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 9 december 2008

Sjutton så kallt......


...precis, -17 månljust, stjärnklart trots att man bor mitt i staan!
Har just kommit in efter en rekordsnabb runda runt kvarteret, vet int vem som hade mest bråttom, jag eller hunden! Trodde det var lägge för nå norrsken, men icke, bara strålkasteren uppe på Solbackens köpcentra....
Sett en bra film i kväll tillsammans med son och hans tjej. Hancock med Will Smith. Handlar om en superhjälte som förlorat minnet och lider av alkoholproblem, kan rekomenderas, om man gillar såna filmer. Och Will Smith är int så tokig heller! =D
Näpp nu är det GOD NATT! Sov gott och vakna torrt!

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Visst är det hurvet!

Den där filmen kanske man skulle prova..

Kram Maud

oumberligating sa...

Fin och trevlig blogg du har, står att du är värkmästare då måste du titta in på min egentliga blogg om fysisk smärta www.jernsaxen.blogspot.com finns också en länk om du går in på den sidan jag skriver ifrån, som är lite av varje i design antikt världen, ha det bra mvh från Peter Olofsson

japp sa...

Heeij.. den filmen ska man kanske se då.. han är ju en duktig skådis.

Trist att du inte riktigt tål solrosfrön.. de e ju såå gooa, men detta receptet är egentligen INTE med såna frön, jag satt dit de jag tyckte bara.
Men brödet är iaf att rekommendera.

Här har de me varit så kallt.. idag var de väl bara ca-10 men det är ju vinter så. Tur iaf att snön är kvar, annars bidde jag då besviken. :-(

Nepp, bäst å ta vid me symaskinen där jag slutade igår..kram på dej.. Helén.