Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 13 december 2008

Lucia


.....ja ingen live, det blir tv nu kl 20.00
Dagen har mest tillbringats framför dumburken, sett skidor på längden och på tvären. Och med gevär! Ja, jag har int haft ett gevär själv, utan åkarna!

OCH jag har hunnit reta upp mej så pass mycke att jag var på väg att maila svt! På vad?! JO.....när Kalla åkte så lät det ungfär så här: Det är en klar besvikelse att det inte går bra i dag, hade väntat oss bättre plasering.
Ok det gick int så bra, men klassisk stil ÄR int hennes bästa gren, utan fristil.

När killarna åkte så lät det: Hellner ska vi inte förvänta oss så mycke av, för klassiskt är inte hans stil.

Och DÅ undrar jag......är det nån skillnad mellan Kalla och Hellner, förutom kön??????? Ska vi begära mer av tjejerna än av killarna???
Sabla knäppskallar till reportrar!!!!!

Nu vann ju Johan Ohlsson så lite glad blev man iaf. =D
Skidskyttarna gick det väl int så bra för........ja, och samma visa var det ju där! Svenskarna sköt bort sej, och ett himla klagande blev det, men alla nationer sköt bort sej!!!! Mer eller mindre. Men så länge int svenskar är på pallen gör dom ingen bra tävling, för dom där knäppskallarna till reportrar!!!

Vaknade upp i morse och trodde int mina ögon! Vilken snö!! Det har ju kommit över 1½ dm blötsnö i natt. Och alla klagade i att det har kommit för mycke snö.......men alla skrattade??? Tror nog att dom indersinne var väldigt glada för snön, det var jag iaf. Men nu måste vi i väg till stugan, i morrn, och försöka skotta bort så vi kommer in dit!
Men det är imorrn det.....nu ska jag ha mej en kaffekopp!
Ha en trevlig Lucia

1 kommentar:

japp sa...

Heeey tjejen.. joodu, mycket snö har de kommit.. de är ju så härligt me snö, fastän jobbigt me skottandet åså, men nog tusan tar jag nån decimeter xtra iaf..de e de värt..istället för trista mörkret å så..
Nee, så trist om ni måste kapa pilarna.. de är ju en av våra mest kraftigt växande träd, men att snön har tryckt ner dom så.. Vi har själv haft en som var över 30 år, GIGANTISK.. bästa klättergrenarna me, men vi har ju så tätt mellan husen, så de växte in hos grannen, hon kunde inte ens hänga tvätt..tyvärr.. men egentligen, vem bryr sig..hehehehe.. pilen var fin..hihi.

Hoppas du haft en jättefin 3.e advent iaf..förutom de där kommentatorerna, de kan ju inte uttrycka sig vettigt.. ofta är de ju så.. Uttala sig så idiotiskt om våra åkare..Att de bara ska duga om de vinner annars är de inget värda.. lustigt, de representerar ju vårt land åså, man ska stötta dom hur än de går, tycker jag.

Kram på dej..ha de bra, nu ska jag iväg å jobba..gonatt Helan.