Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 27 december 2008

Skidslaget......?

....eller Tour de Kör????=D

Tänk att både Tour de skii OCH Körslaget har börjat! Lyckan är fullkomlig! hehehehehe....
Även om nu båda inlede liite trevande, så kanske det tar sej. Robert Wells verkar svårslagen och jag tror att finskorna blir svårslagna i spåret. OM nu int "duracellkaninen" från Norge slår till.......just nu lider jag av total hjärnstopp, troligen pga hunger!

Supén igår som skulle bestå av smörgås och te............bestod av ett jävla julbord!!! Så jag kan int riktigt förstå att jag är hungrig igen.

Synd att Charlotte Kalla gick och dratta dit på en förkylning....eller.....? kanske hon sparar sej till VM, vem vet, nä det tror jag int......

NÄÄÄ...nu MÅST jag ha MAT!!!! Det kurrar ju i magen!
Bye bye

2 kommentarer:

japp sa...

jaa, hörru, inte bra å vara hungrig.. bäst å käka såfort man känner hungern.

Kortet fann jag på google.se, å jag sökte bara på julkort gamla.. så fann jag de kortet.. tror de finns på vykort.nu eller så.

Joo, nog har jag me tänkt mej å skicka i fortsättningen me. det är ju alltid skojjigare å få skicka å även å få ett å annat kort.. det är ju som uppskattning på ett annat sätt.

Tråk-inlägg hör ju bloggen till me.. jag gjorde mej ju en blogg iof för att få skriva av mej.. de är ju himla bra. Men inte är de ju kul att andra ska behöva läsa mitt dravvel.. eller hur..hihihi.
Tur de går fort över.. sällan purken långa stunder, tur de.

Nu ska jag nog gå å sussa.. känns skönt nu, min ersättare kommer att ta mitt pass på fredag.. så jag å krille får fira våran födelsedag.. LEDIGAAA! Härligt.
Nu ska jag bara in en snabbis å kika vad jag ska baka för fika innan dess..kram på dej.. gonatt Helan.

Gårdsromantik sa...

Hoppas du hittade något gott i skafferiet!

Mat är beroendeframkallande!

Kram Maud