Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 25 juni 2009

Alla stora och kända trädgårdar.....

....har oftast även fåglar, så även min lilla och okända trädgård!
Vi fick fint besök idag!

Låg och vilade när jag hörde ett MYCKET konstigt ljud. Var på väg att fråga Mats vad han gjorde, när han kom insmygande och viskade: kom men var tyst! Och där bakom huset spattserade en fasantupp! Han verkade väldigt intresserad, såg ut som om han var ute efter ett ställe att bo på! Men SÅ nära vill jag int ha dom! För dom för ett herrans liv!
Ja det var det.
Sen så ska man väl int klaga på värmen. Men......dom här brämsen, som vi säg här uppe, det heter visst broms, fast det är nått som jag tyck hör hemma på fordon. Iaf dom frodas och är ilskna värre! DOM tycker jag int om! Man vet aldrig vars dom har tänkt landa, sen tar dom en stor bit när dom biter! DOM kan vi exportera till Japan som potensmedel!
Räcker med mygg.

Dras med en enveten ogräsplockarhuvudvärk......ryggläge verkar vara det enda som funkar och det är int att tänka på! Vill ju sola oxå.

Näpp nu väntar disken, jag verkar vara den enda som är kvalifiserad, disk-kvalifiserad...
Vi hörs

2 kommentarer:

Emma sa...

HAHAH! FAN VA COOLT! Jag vill å ha en sån på gården!!! xD xD

MissEllie sa...

Hallå från flyttstöket! Jag hörde ni skulle få värmebölja :) Här skiner solen också i alla fall, men vad rör det mig... jag e ju innomhus och packar! Suck! Hoppas allt är bra! Kramar Ellie