Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 2 juni 2009

Japp....


.......SÅ har veckan varit! En dator som är "sjuk" och en som jag har velat kasta ut genom fönstret, just för att jag trodde att den var trasig....eller nå....

Dotras dator är sjuk och har kastat in handuken! Så då gjordes en användare på MIN dator, så hon iaf överlever sommarn! Hehehehehehehe

DÅ slutade MIN dator att ha nån uppkoppling.......och det bara på pinkiv, var jag alldeles säker på!
Tills vi kom på idag vad felet var.....Alltele! Dom har ju gett ut nya IP-adresser som int går att hålla koll på.....OCH det hade int jag nån koll på......
Så nu har jag uppkoppling igen och vi är SÅ lyckliga!!! Det ska ju bli sämre väder så då är det ju bra om datorn funkar......eller hur?!

Annars så ska man då int klaga på helgens väder...snacka om Morsdags-väder! Vi låg och flämtade i skuggan hela dan. Fick lov att ställa för grillen framför rabatten, så blommorna fick liite skugga.....ja vi har en ganska så stor grill.

Har varit och tagit bort stygnen efter "operationen"....100 spänn för två stygn! Ja man får väl vara tacksam att det int var per styck! Men doktorn hade varit så duktig när han tråklade ihop såret, att sköterskorna sa nåra väl valda ord och hotade med att slå doktorn i huvudet bara dom fick tag i honom. Dom var två stycken som kämpade med att få bort stygnen!

Imorrn ska jag klippa/färga håret!!! ÄNTLIGEN!! På tiden, för snart har saxen kommit fram och då ..........

Nää bäst man försöker att hålla stilen, och gå i säng........utan dator har man ju int kunnat sitta och lägga mahjong eller nå.

Så......natti natti!

Inga kommentarer: