Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 8 juni 2009

Måndag....

.....en trevlig start på veckan!

Stämde träff med Anne och A-B på staan, för att äta lunch. Vi gick på Lilla Marie och det gick faktiskt att sitta ute!
Det är trevligt att träffas och prata skit ibland! =D

Sen blev det till att göra av med liite pengar förståss. Vi gick in på "Anderssons" och köpte te. OCH jag blev så glad, han hade tagit hem mitt favorit te från Kahls! Grön Chai! Så jag köpte praliner av bara farten! Man skulle kunna få prenumerera på såna, praliner alltså, få hem i brevlådan nåra stycken i månaden, veckan......dan.....heller hur??
Man kan ju prenumera på allt annat, t o m på datorn, nyhetbrev kallas det.

Såg en kul grej att sätta på datorn, en vintapp på USB, bara att logga in på önskad vinsida, öppna tappen och ta sej ett vinglas.........Systemet skulle gå i konkurs om det skulle funka!! HAHAHHAHAHA!

Nå till dagens bravader! Gjorde även ett stopp i Bodyshop, där börjar jag tror att det kostar pengar bara att gå in! Köpte tvål och lotion iaf, summan ovidkommande! A-K och jag fick oss oxå en koppkaffe med systerligt delad Napolenbakelse på Kanel. Sen skildes vi åt och jag fortsatte att förstöra pengar.......det såldes ju sommarplantor på torget....mer behövs int skrivas om den saken!

När jag kom hem, kom jag på att dotra och jag skulle besöka en tjej som säljer Scraapbooking här där vi bor. Sagt och gjort........det blev dyyyyyyyyyyyyyyyyrt!!!!!
1st skärmaskin inköptes
1 massa papper
stämpel+ dyna
en mojäng som gör blommor
blommor
lim
......det konstiga är, att allt heter nått annat, och jag kommer aldrig ihåg vad grejorna kallas! *ASG*

Så imorrn mellan tvätt och avfrostning av frys, ska det scraapas!......vi skulle visst klippa Kiba oxå.....

Nää nu är det sängdax!
Natti natti!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst var det trevligt.Lyckades spara tre praliner åt gubben,han tyckte dom var jättegoda.
Ha det så bra.
Kram Anne

japp sa...

Heeij.. du e så välkommen å vara me å tävla, såklart.. roligt.

jasååå, du tycker jag e lite busig ibland..hehehehe.. de e så mycket meningen vettu.. tycker de är så trist me prat utan skoj.. de hör hemma hos oss. vettu.

Lite tjyvnypig här å där.. japp, de e jag de.

Då blir de spännande å se vem som vinner.. kram på dej.. bye Helan.