Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 5 februari 2009

Där fick jag ....


....för mina vårtecken!

OCH jag säger bara det, vi har varit bortskämda i vinter! Det har ALDRIG varit snöstorm, förrän nu! Det var nästan 3 dm snö bak i dörrn i morse, höll int på komma mej ut! OCH ingenstans plogat, fick plumsa runt med Kiba, som tyckte det här var skitskoj! och nu har jag hunnit skotta två gånger, hoppas sonen kommer hem i afton och skottar en sväng, sen far han väl till tjejen, så jag kommer att vara TOTALT insnöad i morrn! ;-D

hm.....björken är betydligt större i....sommartid, DÅ går jag nästan under grenarna!

Suck...fick just ett samtal från sonen, han tar sej ingenstans pga all snö, så jag får rikta in mej på att skotta och hundpromenader. Jag skickade honom tillbax till tjejen.

Men.....medan jag pratade med honom upptäckte jag att det snöat in, i fönstret!!!!! Det får det väl int göra!! Ska jag måsta skotta inne oxå!! HJÄLP!!!!

Har iaf varit ner på staan och hantverk. Vi blev bara 5, men vi drack kaffe och pratade och hade trevligt. Innan jag for hem var jag in på Buketten och köpte två Santa paula, med vita blad?!? Har aldrig sett såna förut! Tröstblommor!

Ja, det är väl bäst att vila ett tag då...så man orkar skotta sej ut, när man ska ut med hunden. Tror det är dax att lära henne gå på toa!

Ha det bra!

3 kommentarer:

japp sa...

hahahah.. jaadu, vårtecken.. man får itne vara för brått me sånt.. neheedu, de ska nog vräääka ner en massa till, INNAN de kan försvinna.
tror jag iaf.

Tack, jodå, de blir säkert fint då allt e klart, ljust å fräscht.. men inte för vitt vill vi ha överallt.. kan bli för sterilt.

Nu ska jag städa klart de lilla.. sen e de målarkväll igen..kram på dej..snöa inte över ni heller.. kram Helén.

Anonym sa...

haha,det hade snöat mellan mina fönster också såg jag när jag kom hem.Tack för den trevliga dagen på stan.Var helt slut när jag kom hem.
Ha en trevlig kväll.Kram Anne

Gårdsromantik sa...

Visst blev man lite deppad - söndagen som var så härlig!

Kram Maud