Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 3 februari 2009

Första vårtecknet....?

Ja kan det vara det? Jag blev iaf stående och njöt av det. Vad då?? Jo.....solen lyste på dörren till soprummet OCH snön tinade av och rann i rännilar ner på marken. OCH dörren var alldeles varm av solen.
Det när väl nästan ett vårtecken, eller hur?


Har varit på fibropromenad idag....men jag fuskade och tog bussen (mycke pensionärer) har lite onödigt ont i fötterna. Så jag tog bussen ner till staan, medan resten av gänget promenerade från MoröBacke där vi bor, nästan alla. Sen åt vi Enchiladas på restaurang Älvy, Skeria. GOTT! Och OTROLIGT gott kaffe!

Näpp nu ska jag försöka komma mej i säng, det har en tendens att bli sent, oftast efter tolvslaget innan jag somnar....... så
Natti natti!

1 kommentar:

japp sa...

Heeij.. hoppas du känner dej bättre från skovet.. usch, så trist.
Hoppas de inte kommer så ofta.

Jaadu, datorer.. de borde städas minst en gång per vecka, iaf här.. de samlas bilder, program å div annat sånt som man kanske inte alltid behöver.
Nu har ja iaf beställt en xtern hårddisk.. blir najs..nu ska de rensas.

Hur är de i ske-å annars då?
Här e de lite snöyra ida.. usch, hundarna vill INTE ut.. bara kiss/bajs snabbt som attan, sen in.. annars älskar de snö.

Nu ska jag fixa lite lunch..kram på dej. helén.