Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 19 februari 2009

Testkörning av spikmatta

5:00 Sonen upp, ska till Luleå
6.15 Han blir hämtad
6.16 MATTE ska vi int stiga upp NU!!!
6.30 MATTE!!!
6.46 NU ska du upp matte!!! (jag stryper hunden om hon kommer igen!)
7.01 jag somnade om
7.30 Rix FM väcker mej......vars är hunden????

Hittar henne sovades inne på toa....en vink eller??? Det var bråttom ut vill jag lova! Sen hann jag bara fika klart kl 9.00 ringde sekreteraren från fibro: ni får int komma hit idag, vi kommer oss int in i rummet ni ska vara i!
Jaha.....snabbt som rackarn att ringa och få tag i alla så dom slipper fara i onödan. Och mellan två samtal, mellan A och B, händer det som ibland händer......jag hann precis lägga på och börjat slå ett nytt nummer DÅ! " Hej Kerstin" hördes det i luren......VA?!?! Mellan samtalen hade Anne lyckats klämma sej emellan! Man blir lika förvånad varje gång, för man hinner ju int höra nån signal, det bara finns nån i andra ändan luren! =D Så vi bestämde att träffas ändå och gå och fika. Sen hade jag likafullt glömt vilka jag ringt till, så jag fick börja om.....

Så det blev en fika/slösardag till! Men det är alltid roligt att träffas och gå och fika, prata strunt och vara smakråd om det behövs. Vi hamnade på Lilla Marie, smörgås, blåbärspaj och kaffe....mumma!!

Sen köptes saker som behövs, som trälim.......kan vara bra å ha.....och sen hämtade jag SPIKMATTAN!! oj......vad stickig den ser ut!
Just nu sitter jag med mattan under fötterna...och det går riktigt bra, men......plasten är på och sockarna.........OCH fast det, så värmer det góskönt under fötterna! Man kanske ska prova ta bort plasten från mattan...........AAAAAAAAAAAAAAAJJJ!!
HAHAHHAHHA! nix det sticks int!
Det pirrar i fötterna. Det här är ju som bara första testet, det stora testet blir att ligga på mattan.........................................................oops! Hjälp jag sitter fast!!! Mina sockar har fastnat!!

Näpp nu ska jag vila från dator och spikar och se Mästarnas mästare i repris!

Ha det!

2 kommentarer:

japp sa...

Hahahaha.. hej du lilla virrepanna.. hoppas du fick tag i alla trots ditt lilla telefonsamtal..
Men de kan ju bli så ibland.

Joo, vänner har man ju fått sig ganska många här.. himla roligt.
Så roligt att hon ändå kom upp sådär me bil.. skojj.. vi har varit neröver å besökt vänner, via bloggen och annars på nätet.. så det har varit jätteskoj.
Trist då de är så långt emellan.

Men jag tycker det är viktigt å vårda de vänner man har, även nätvännerna.. inte släpper jag dom bara för att de blir fler bloggar å besöka eller så.
nee, de tolererar jag inte.. dålig stil..ysch!

Hoppas du har de bra annars.. så voffsen har varit jobbig me dej å velat ha upp dej tidigt. jaadu, dessa småliven..de är allt gooa.

Nu ska jag blogga runt lite, kanske jag får maten klar i tid för en gångs skull..kram på dej. Helén.

Anonym sa...

Hahaha...Tack för idag.Den där spikmattan såg farlig ut,tur att du överlevde testet.
Jag är mätt fortfarande efter gofikat.Det var skönt att komma ut en sväng på stan och så var det ju så trevligt,måste varit sällskapet hihi.
Var in på Caprice och provade ut en Bh och vet du att jag fick ta en Dkupa,har alltid haft B eller C,växer dom med åren eller vad.
Har testat en av presenterna jag fick,läppglanset,det är bra färg på det.Tusen Tack.
Ha det så bra.
Kram Anne