Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 25 februari 2009

HOOOVUDVÄRK!!!

......jo, som bara den....
Och antagligen pga ljuset ute, solen skiner och jag har gått utan solbriller....
Och pga att jag suttit och gjort scrapbooking, samtidigt som jag sett på sprintstaffet....
En silvermedalj och ett snett kort blev det...ja och huvudvärk.
Så jag har försökt koppla av med att se en inspelad repris av Mästarnas Mästare....
och jag har nog skrattat för mycke.
Pizza på blodkorv och anjovis!!! Det ska galningar som Wassberg och Fosshaug till det!
Dom verkar ha jädrigt roligt ihop! Trodde att Elofsson skulle åka ut, med han blir kvar ett tag till. Han har ju förmågan att tokfokusera när det gäller. Man håller ju som på västerbottningarna. Så jag hoppas Moström klarar sej kvar ett tag till oxå.

Nu till nått helt annat. Jag håller på att bli tokig....are på skrivtecknen och färgen på bloggen. För mitt i allt ihop ändras stil och färg! Ja....jordens undergång är det ju int, det går ju skriva. Men har man inget att reta upp sej på så...... Hade en blogg på msn OCH den var hemsk, är hemsk för jag har kvar den. När man skriver där så kommer int texten fram samtidigt som man skriver, utan en halvtimme senare, så jag ska kanske int klaga på bloggen.....

.....det beror nog på huvudvärken, att jag retar upp mej.....

Måste nog gå och ta en E-pren.....ipren menar jag......

byebye


1 kommentar:

Anonym sa...

E-pren gud va länge sen! haha! Klart jag hejar på Elof ja! Han e snygg... erm bäst :O)