Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 23 februari 2009

OJ...vilken jobbig helg!!

Jag är helt slut!
Amen...tänk skidskytte-VM, längd-VM och på det alpint, och nordiska kombinationen......

OH jisses vad det kämpades för att få nåra medaljer, men till slut fick jag......hm Helena Jonsson en bronsmedalj i masstart och sen lyckades ju jag......hm Anders Södergren få en silverpeng i Skiathlon...JIPPI! DET var jag......hm han värd efter allt jobb som han fick göra nästan alldeles ensam!
Sen kan jag ju bara säga som kommentatorerna sa: MEN vad gör hon???? När Anja tog en helt annan väg än alla andra. Hon ledde ju med 1.20 och skulle säkert ha vunnit, men VAD gör hon????
Ja....nordiska kombin den är väl int så intressant så det stör.
Sen kom jag på mej, att iaf sitta och glo på melodifestivalen! Jag som int skulle se. Men.......en sak slog mej, när jag såg Molly Sandén, hon sjunger bra! Men det var int det, utan Amy Diamond, kommer hon någonsin att få växa upp??? Dom ska väl vara ungefär lika gamla, men Molly ser vuxen ut, medan Amy fortfarande ser ut som en fjortis! Tillåts hon vara nått annat överhuvudtaget???
Och sen.....BWO.....hm, ridhjälmen var.......STOR, men låtarna dom haft med förut var bättre!
EMD då, ja dom håller jag på! Int alls Idolfixerad, nädå....=D Agnes kommer nästa gång!
Ja.......som sagt, vi har int gjort mycke annat än att sitta vid tv:n och motionerat rumpan i helgen! Men det är ju int VM varje år, utom i skidskytte förståss och nästa år är det OS.......stackars rumpa.......
Nä nu ska jag vila...på spikmattan...jo det funkar bra, bara man int somnar som jag gjorde i helgen! Var väl alldeles slut efter att ha jagat medaljer ;-)
Så det går att sova på den, man blir väldigt avslappnad när man sitter eller ligger på den.
Så nu ska det slappas
Ha det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! Känner igen tv-schemat på skidfronten. Det e mycke nu :) Och jag säger bara EMD! Nu får lille Måns svettas lite i Globen :) Vilken kamp!

japp sa...

Halloj... jaadu, de fanns mycket å kommentera på melodifestivalen.. ojojoj, men jag tyckte de var illa redan första deltävlingen.. men nu gick iaf de bästa till globen, huvudsaken de.

Dessa datorer.. man blir så less dom, ska börja föra över snart.. har inte hunnit än.
Försökte uppdatera min viktblogg, men de går inte.. de kommer upp krumelurer då den uppdaterar.. så har de varit nångång förut, så jag får väl spara de jag skrivit å föra in sen.

Hoppas du har de bra annars?
Joo, ändan får rejäl gympa då man sitter å sitter, å mitt jobb är ju lite så nu, när maskinen går bra så får rumpan stolsgympa..hmmmm.. så less man är på den sortens gympa, så jag å sara ska ut nu å gå.. me hundarna.
Idag har de varit +8 i solen, sa sara, då jag sov.. typiskt va.. hmmm.. Ny är de väl snart vår va, hoppas de. Kram Helén.