Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 19 februari 2009

Testkörning av spikmatta, del 2

NU är det provlegat! Tvingade helt enkelt ner sonen på den, annars ingen middag! Och han överlevde, tyckte int ens att det stacks!
Så då tog jag modet till mej, men tänkte OM HAN LURAS ingen middag! Men.....jag höll på somna, snabbaste tio minuter jag varit med om! Inga problem.....då, men gissa om jag har varit slut!! Ryggen har hettat, det har pirrat i armar och ben, och det tog ett tag innan jag förstod att jag behövde en massa vatten! Har varit toktörstig!
Sen läste jag på papperet som följde med att man skulle faktiskt vila efter "yogapasset", som det kallas. Och det gjorde jag ju int............


Det finns oxå förslag på hur man ska ligga och hur länge. EN position som jag nog ALDRJG ska prova är: att ligga med ansiktet i mattan!! Även om det stod att man skulle få en ny lyster i ansiktet.......vadå prickigt eller!? Men man ska kanske int säga aldrig.....

En sak som jag funderar på är.....när man ligger på mage, för det kan man visst oxå, stog det: Kvinnor kan alternativt lägga mattan nedanför brösten. hm...............det blir då vill säga nere vid knäna då. För man är ju int längre nån A-cupa, int B heller för den delen. Och pga tyngdkraften så faller ju allt till marken!!!

Sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du överlevde hihi,du få testa mer.Det är nästan så att man blev sugen själv på att testa.
Idag har jag testat andra nålar,akupunktur,det gick riktigt bra,lite trött men det får man räkna med.
Du få ha en trevlig helg.
Kram Anne

Gårdsromantik sa...

Men visst har du ändrat på bloggen?

Jag har varit in några gånger men trott jag hamnat fel!!!


Hahaha - prickig i ansiktet - den var bra!

Stod det verkligen att man skulle ligga med ansiktet ner???

Kram Maud