Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 7 april 2009

Nyklippt.....


....men att stå modell, näpp det gick int! Ska försöka tjuv ta ett nytt kort senare. Men nu är det färdig klippt för den här gången! Men....det är som att klippa gräsmattan på våren! Vadå?! Jo när man klipper den så tror man att man fått bort alla maskrosor, jo pytt...nästa morgon står dom där lika fullt! OCH så är det med Kibas päls, den var så slät och fin igår, men imorse såg hon ut som en trollklippt teddybjörn! Så det var bara att ta fram klipparn igen och börja om. Men nu får det vara så här tills det blir "riktig" vår.


Även om jag tycker den här tiden är nästan bäst. Inga mygg och inge jobb ute i trädgården, man kan bara sitta i solen och njuta! Har hunnit med att sitta ute en stund, men blev så kaffesugen

att det var bara att å in och brygga kaffe!
Kiba har iaf fått vara ut en sväng med husse och skotern, men helt nöjd är hon int, hon står i sängkammarfönstret och undrar vars husse får med skotern nu?? Hon fick ju int följa med!!
(och givetvis hamnade bilderna PÅ fel ställe)
Nä kanske bäst att dammsuga, det "springer" omkring svarta dammråttor här, och STORA är dom! Sen kanske det går att sitta ute en stund till. Jag är ju här för att slappa.......hur jag nu ska lyckas med det! =D
Ha det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han ser så mallig ut när han sitter där på skotern,hunden menar jag hihi.
Ja här finns det också en massa dammråtter men mina är vita.Jag skyller på Katten,han är ju mest vit.
Ha det så bra.
Kram Anne

Emma sa...

Så fina bilder!! Jätte fint kort på pappa å Kiba tillsammans!
:D
puss och kram
dotra