Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 2 april 2009

Torsdag

.....det har liksom vart hantverk idag.....OCH jag tog upp hur vi kände det....så vi får se vad som händer, men jag verkar iaf ha nästan alla med mej. Och efter vi har varit och målat keramik, ska jag prata med dom igen. Man måste liksom det med fibrotanter, vi har liksom teflonhjärnor allihop! Och hälften kommer att säga att: VA har vi pratat om det?!

Få se om det blir nån annan som kan ta över, iaf kassan, så jag slipper oroa mej för den. Och kommer vi överens om hur vi ska ha det så blir det fortsättning till hösten, annars.......slutar alla, utom 2.



Nu till nått annat......jaha...teflonhjärnan slog till, minns int vad det var jag skulle skriva!! *ASG* Men jag kan väl börja med nått så kanske den kickar igång igen. Var på Twillfit och köpte choklad, jo ni läste rätt, Lindts choklad i snygg svart plåtask! Köpte även doftpåse att lägga i kläkammarn. Dom hade faktiskt påsar med annat än lavendel! Lavendel luktar gott, men astman far int så väl av det, dessvärre.



Sen förstörde jag ju förståss pengar på en massa scrapbooking grejor, igen......en av tjejerna hade med sej så vi fick köpa.......jag ska börja ta med mej BARA så jag har att handla mat!...hehehehehehehehe

Men det är ju så roligt, med...papper. Och hon har ett nytt "mönster" på ett hjärta som är gjort i papper, det ska bli intressant att se hur det blir.



Igår kväll just när jag skulle knoppa in, kom jag på att jag int kollat mailen. Och där fanns en inbjudan från en släkting, att gå in på en sida för att, se hennes sida. Vilket ju var kul. Men varför måste man nästan alltid registrera sej, göra profil och viseversa, för att titta på en annans sida???????? Den ligger på nått som heter netlog.com.......och är mer som en hemsida, påminner om den jag har på msn. Den har blogg, foton, musik, gästbok osv...men just det att man själv måste registrera sej för att titta???

Så nu har jag alltså tre bloggar........den på msn vill jag int "he" bort för där står en massa inlägg som jag vill ha kvar, plus ordspråk, bilder, länkar och boktips.....håller ju så sakterliga att föra över en del hit, men allt? Så jag har iaf bestämt att det ska INT bli nå bloggskrivande i den nya, eller så.........suck...........jaja....framtiden får utvisa.....det var väl interlligent sagt?



Ha en bra dag, det som är kvar av den iaf.
Byebye

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha,här är fibrohjärna nr 1,vad trevligt vi hade det.Har på mig mina pulsvärmare,superskönt.Tål du dina eller kliar dom hihi.
Gud vad slut jag är,tur man kan ligga i sängen och skriva.
Har förresten ätit upp nästan all choklad jag köpte.Gott var det.
Ha det så bra.
Kram Anne

japp sa...

Heij.. hahaha.. teflonhjärna.. jaadu, vad har då jag..;-)
Känner att de blir skönt me nån dags bloggledigt.. kan behövas. De ska ju inte var nåt krav å blogga, eller hur.

Var du inte hit på tjejkvällen igår, de var massor me folk.. Tjejerna var dit, men de lessnade fort.. jag gjorde annat, så de bidde inget för mej.

Vi hörs snart..kram på dej.. Helan.