Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 21 april 2009

Tänk snart!

Snart kommer dom upp, just nu ligger dom under ca 1 dm snö! Men snart, vilken dag som helst! På baksidan har tulpan, nunneört, snöstjärnor kommit upp, med det dröjer innan det blommar. Det är så vackert väder idag så jag tänkte, idag blir det blommor!

Har varit ute på fibro-promenad, och har jädrans ont i fötterna! Tagit fram gympaskorna och fötterna är ju bara van vid vinterkängor, än......
Men det känns som man vart flera kilo lättare av att byta till "sommarskor"

OCH det kan behövas efter igår!! Bli lättare alltså.....om det nu funkar med att bara byta skor, man kan ju försöka lura sej själv!
Hade ju plastparty igår och det gick riktigt bra, blev av med en human summa pengar, det vill ju liksom "fåli ve" när man är/har sånt här.......ALLTID har det kommit nå nytt, prefekt till, går int att vara utan grej, men har du int provat osv.......

Som tur var blev vi int så himla många, för vi var hemma hos mej. OCH jag OCH Kiba var döslut sen alla hade farit hem, att man ska bli så slut av att ha trevligt med trevliga människor!!!! Hemskt!
Så innan kvällen var jag rent illamående av trötthet och go´fika. Så när jag gick i säng la jag spikmattan i sängen...........OCH vaknade kl 03.45 i morse! DET var int meningen att sova nästan hela natten på mattan! =D Men jag slappnade av när jag la mej, så det var god natt. Så det kan bli! Men nu vet jag iaf att det gör inget att sova på/med den, och det kan ju vara bra att veta.

Har suttit ute en stund bak i väggen och solat, måste ju ta vara på sol och värme. När det blir sommar blir det för tokvarmt på altan, då vill man int sitta där. Och jag har försökt skotta lite snö, kanske man hjälper solen lite på traven! =D

Hm....jag är liite dagavill.......eftersom jag hade partyt igår.....och det mest var promenadtanter med, så har jag av nån anledning onsdag idag! Och hur ska det bli när dotra kommer hem i morrnkväll? Då har ju jag helg! jag kommer väl att glömma fara på hantverk på torsdag...nog för att jag nog skulle överleva det...*ASG*
Men jag måst ner och handla......miljövänliga glödlampor...OM dom nu är så miljövänliga kan ju disskuteras......men vi är utan iaf.
Nää nu ska jag int svammelprata nå mer, utan jag ska hålla mej på mattan!
ha en solig och bra dag!

Inga kommentarer: