Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 21 oktober 2009

Ny duschad...

....och på väg på 80-års kalas! Min kära svärmor har uppnått den aktningsvärda åldern....oj, tyckte int det var längesen hon fyllde 50! "Bara" trettio år sen...hm...då var jag BARA 24,,,kan det verkligen vara så?! HJÄLP!!!
Det ska iaf bli gott med smörgåstårta och säkert tårta...ingen middag i dag alltså! =D Vi ska dit i helgen oxå, men jag tror hon ville ha liite uppvaktning på sin dag oxå.

Och imorrn fyller min svåger jämt. Han ska vi hitta på en överaskning till! Kan int skriva det här OM dom av nån anledning råkar vara in här...hm, undra om jag redan sagt för mycke?!

Sen fyller min dotter år i slutet av oktober...men hon kommer inte hem, så hon får sina presenter när hon dyker upp i november. Då hon börjar sin praktik. HENNES största önskan är.....ett hålslag!! ;-D Ska väl int vara så svårt att hitta! Ja, det var visst nå mer oxå, typ....=D

Var på mammografi igår...inte roligt men genomförbart. Träffade en helt underbar sköterska! Som förstod ATT det faktiskt kan göra ont. Ibland när man har gått därifrån känns det som om dom har försökt sätta nått jäkla världsrekord...på att få brösten så STORA som möjligt, tryckt ut dom till det oändliga! Det har känts som man har fått dubbelt så stora som före, OCH DET behövs int! Men den här sköterskan var en gudagåva!! Jag kände knappt att dom blev ihop tryckta...HOPPAS bara att dom som ska läsa plåtarna kan se nått! Eller, ja ni förstår vad jag menar...

Och en annan sak...nästan alla å bussen HOSTADE!!! Man kan bli hypokondriker för mindre! Det är bara att hålla tummarna, för att man ingenting har eller får!

Näpp nu ska jag göra mej vacker...som om det skulle behövas! ;-D
Kram på er!

1 kommentar:

japp sa...

Heeij vännen!

Trevligt me kalas.. inte alls dumt.
Hoppas allt är bra annars?
Helgen var kanon...roligt å få träna åså med dogzen, då mår man gott.

Nu är det "Arga snickarn" på schemat, ojojoj, vilka projekt det är där..huuuujedamej, då har man allt fint om man jämför..
Ha en superfin kväll å en goo natt..kram på dej. Helén.