Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 8 oktober 2009

Vadå hamstrat???

hm....jag hade nog köpt fler om jag bara orkat bära hem! Men 6 st får räcka ett tag.......tror jag. Höll int på hitta dom i affärn, så jag frågade om dom gömt undan dom till nån firmafest!
Men dom är ju SÅ goda!!!

Har vart på hantverk idag, riktigt trevligt! Fick iaf skratta så tårarna rann och man lever ju längre då sägs det, om man skrattar. Drack kaffe oxå....så då ska man ju int bli senil heller.

Fast hur det är med den saken det vet jag int. Vi fick veta av våran sekreterare att vi hade skrumphjärna! Jo det är sant....Hon och "våran" doktor Bergstedt hade varit iväg nånstans, ja se där jag minns int ens vars dom var!
Men det hade iaf gjorts tester på fibropatienter gentemot friska. Och det hade kommit fram att när vi, fibrosar, har ett skov, skrumpnar hjärnan, för att återgå till det normala efteråt......jag undrar det jag...Man hade även kunnat se...ja hur det nu gick till det vete sjutton, ljuspunkter i hjärnan vid smärta. Hos en frisk lyste det lite svaga prickar, medan hos oss, ja det var visst rena julgransbelysningen!!! Så här sitter man med en belyst tvättsvamp till hjärna!
Tänk om det ändå på nått sätt kunde synas utan på en när man hade mycket värk...kanske int julbelysning, men nått.

Hörde föresten en lärare i kassan bakanför mej på ICA.....hon hade fått en del elever som fått svininfluensan....
Jag har liksom skjutit beslutet om spruta framför mej och vet fortfarande int om jag ska ta den. Men det finns ju inget vaccin än OCH man ska ju helst int vara förkyld när man tar den. Så risken är väl att får man ta sprutan så är man redan för sjuk för att ta den!
Ja, man får väl avvakta.

Näpp nu ska jag vila, innan man ska stå vid spisen.
Vi hörs!

1 kommentar:

Emma sa...

Jo, influensan har tagit över Sörböleskolan... glad att jag inte ska på praktik dit igen!!! :P

Tror inte att du behöver ta sprutan... tydligen har inte eleverna insjuknat mycket, så... jag tror inte det är så farligt. Är typ mer rädd för vaccinets sideffekter än själva viruset.

Btw, jag har anmält mig att donera Trombocyter om 2 veckor, tihiii! :D