Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 23 oktober 2009

Vilket aprilväder!

Är det verkligen oktober och inte april???
Har just varit ut med Kiba, solen sken...och det snöade lapphandskar!!! Helt knäppt...fast DET säger man ju varje år när det ska till att börja snöa.

Sitter och väntar på att datorn ska hämta och installera uppdateringar. Det blir en massa, efter det vi tömde och fyllde datorn igen. Så datorn är just nu vääääääääääldigt seeeeeeeeeeeeg! Försökte lägga in en bild, nått uppmuntrande, men icke. Tror helt klart att den här datorn är en HAN! Klarar int av att göra så många saker samtidigt! ;-D

I morse åkte sonen iväg på dans till Hudiksvall, i dörren sa han, "jag har väl int glömt nått nu?"
Efter jag vart ute med vovven upptäckte jag kudden som låg på stolen i köket! Hann bara se den så ringde telefon! Sonen så klart. Men han hade varit smart och varit in hos Mats och lånat min nackkudde som jag har där. Kanske bäst att ringa Mats och säga att Sonen den glömske, har varit dit, så han int tror det har varit inbrott!

Läste i Aftonbladet igår om en tjej, Sabina...som dog i hudcancer. Jag gick in på hemsidan som hon hade och som hennes syster har nu.

www.mittlivsabina.blogspot.com

tragisk men läsvärd blogg. Man har mycket att vara tacksam för!

Nu blev datorn klar, då ska jag ta kaffe!
Ha en trevlig helg!
Kraaaaaam!

Inga kommentarer: